۱۳۹۱ آذر ۱۲, یکشنبه

عضو مجلس خبرگان: از هیات رییسه خبرگان بپرسید چرا رهبری مصاحبه نمی کند؟



آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری» در پاسخ به پرسش مسیح علی نژاد روزنامه نگار در مورد اظهارات اخیر احمدی نژاد مبنی بر اینکه « تنها مقامی که نماینده اراده کل ملت است رئیس جمهور است و حتی در ایران مقام رهبری نیز با واسطه انتخاب می شود»، سکوت کرد و در عین حال گفت که نمی داند چرا رهبری جمهوری اسلامی تا کنون به هیچ خبرنگاری مصاحبه نداده است.
یک عضو دیگر مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به پرسشی در مورد اظهارات اخیر احمدی نژاد گفت : نظرم را به رسانه های داخل ایران خواهم گفت.
حسینی بوشهری در پاسخ به این پرسش که آیا شما حاضر هستید به خبرنگاران در مورد عملکرد رهبری جمهوری اسلامی پاسخی بدهید، چون به عنوان عضو مجلس خبرگان رهبری باید به خبرنگاران در مورد عملکرد رهبری جمهوری اسلامی پاسخگو باشید، می گوید: محاکمه که نمی خواهید بکنید..
وی در مواجهه با این نکته که خبرنگار توانایی محاکمه ندارد و تنها سوال می کند، می گوید، این کلمه «باید» و اینها که مطرح می کنید ، نمی دانم.
عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به این پرسش که چرا رهبری جمهوری اسلامی تا کنون به هیچ خبرنگاری مصاحبه نداده است می گوید: والله چه عرض کنم نمی دانم، شما از هیات رییسه خبرگان بپرسید....
وی در نهایت این مکالمه تلفنی کوتاه را ناتمام گذاشت. ‌
خبرنگار خبرنگار ایلنا گزارش داد که محمود احمدی نژاد در اولین همایش ملی قوه مجریه در حقوق اساسی جمهوری اسلامی گفته است: در قانون اساسی تنها مقامی که نماینده اراده کل ملت است، رئیس جمهور است و حتی در ایران مقام معظم رهبری نیز با واسطه انتخاب می‌شود اما رئیس جمهور به شکل مستقیم توسط مردم انتخاب می‌شود، بنابراین تبلور مردم سالاری در کشور است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر